Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

poniedziałek, 16 września 2013

Cześć, cześć :)

Jeżuuu jak mnie tu dłuugo nie było, 
aż jak tak teraz patrzę na te moje notatki to troszkę wstyd, 
za nieprawidłowe układanie zdań, złe użycie słów itd.
Ale zostawiam to, bo mają zdjęcia z  tutorialem czy czymś tam ;)

Hehe chciałabym wam powiedzieć, że jestem mile zaskoczona, 
że dajecie znaki odwiedzin mojego bloga. 
Jesteście baaardzo kochani ;**
Ale niestety, jak już wcześniej wspominałam,
na bloga trzeba mieć czas - którego mi niestety braknie :c
A że teraz 3 klasa to egzaminy, testy, kartkówki, oceny 
to tym bardziej, sami rozumiecie ? 

Jeszcze raz ślicznie dziękuje za odwiedzinki, komentarze i wszystko inne ;** :)

Kochani, mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :)

Pozdrowienia  i buziaki ;* 
~KiKa ~

P.S Od czasu, do czasu będę, sprawdzała bloga - więc nie krępujcie się komentować ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)) Dziękuje za komentarze!
To one motywują mnie do pracy! ;))