Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

czwartek, 19 września 2013

Czeeeść !



Czeeeść i czołem! :)
Tu znowu ja :D
Co powiecie na  ,, coś z innej beczki " ? ^^

A mam na myśli różne motywacje do ćwiczeń, sportu...

Więc jak? :)

Bo mi osobicie modelina się znudziła, więc po co mam kontynuować coś
co mnie wgl. nie interesuje :) ? No pytam się po co? :) hehe
< Ale jak chodzi o modelinę to trochę doświadczenia zdobyłam, więc jak coś to pytać :P >


To jak Wam się podoba ten pomysł? ^^
Bo może bym nowego ( bardziej uporządkowanego) bloga utworzyła :) ?
Jakby ktoś chciał również prowadzić takiego bloga- jestem chętna do współpracy :))

Więc co i jak dajcie znać :P

Buziaki ;**
~KiKa ~



P.S Przepraszam za błędy xD Jest późna pora ( godz,) a krótki sen robi swoje ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)) Dziękuje za komentarze!
To one motywują mnie do pracy! ;))