Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

wtorek, 24 września 2013

Heej :)


Hej, hej :)

Mam do was 1 pytanko ( nie ukrywam, że liczę na waszą pomoc : P ).
A tak zmierzając do sedna :P

Co was denerwuje w tym blogu?Co byście zmienili ? :)

(No chyba że takiego go zostawić? ) :PP

Baardzo liczę na Was, kochani :* :)

Buziaczki :**
~KiKa~





czwartek, 19 września 2013

Czeeeść !



Czeeeść i czołem! :)
Tu znowu ja :D
Co powiecie na  ,, coś z innej beczki " ? ^^

A mam na myśli różne motywacje do ćwiczeń, sportu...

Więc jak? :)

Bo mi osobicie modelina się znudziła, więc po co mam kontynuować coś
co mnie wgl. nie interesuje :) ? No pytam się po co? :) hehe
< Ale jak chodzi o modelinę to trochę doświadczenia zdobyłam, więc jak coś to pytać :P >


To jak Wam się podoba ten pomysł? ^^
Bo może bym nowego ( bardziej uporządkowanego) bloga utworzyła :) ?
Jakby ktoś chciał również prowadzić takiego bloga- jestem chętna do współpracy :))

Więc co i jak dajcie znać :P

Buziaki ;**
~KiKa ~



P.S Przepraszam za błędy xD Jest późna pora ( godz,) a krótki sen robi swoje ;*


poniedziałek, 16 września 2013

Cześć, cześć :)

Jeżuuu jak mnie tu dłuugo nie było, 
aż jak tak teraz patrzę na te moje notatki to troszkę wstyd, 
za nieprawidłowe układanie zdań, złe użycie słów itd.
Ale zostawiam to, bo mają zdjęcia z  tutorialem czy czymś tam ;)

Hehe chciałabym wam powiedzieć, że jestem mile zaskoczona, 
że dajecie znaki odwiedzin mojego bloga. 
Jesteście baaardzo kochani ;**
Ale niestety, jak już wcześniej wspominałam,
na bloga trzeba mieć czas - którego mi niestety braknie :c
A że teraz 3 klasa to egzaminy, testy, kartkówki, oceny 
to tym bardziej, sami rozumiecie ? 

Jeszcze raz ślicznie dziękuje za odwiedzinki, komentarze i wszystko inne ;** :)

Kochani, mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :)

Pozdrowienia  i buziaki ;* 
~KiKa ~

P.S Od czasu, do czasu będę, sprawdzała bloga - więc nie krępujcie się komentować ;*


piątek, 11 stycznia 2013

Modelinowe inspiracje....

Z góry piszę, że wyroby...
z poniższych zdjęć, nie są mojego autorstwa :)
Wstawiam je tu dla poszukujących modelinowej inspiracji...
Miłego oglądania :)


P1020602.JPG

Biedroneczki-sztyft-modelina-Fimo-biedronki-kolczyki.jpg
DSCF6281.JPG

Pac Man - modelina


I najlepsze :)



http://bizuteriamn.blox.pl/tagi_b/14454/modelina.html

wtorek, 8 stycznia 2013

,, Najszczęśliwsza pod słońcem "

,, Najszczęśliwsza, pod słońcem ".

  Niedawno ( na ask.fm ) zadano mi pytanie:
,, Czemu udajesz, że jesteś najszczęśliwsza pod słońcem?
- a co Ty jakiś desperata?"
   Nie warto się rozżalać, smucić i wgl.
Po co na to marnować czas?
Czy nie lepiej pomyśleć jak to ,,rozwiązać"?
 Pomyśleć co zrobić, a gdy już się nie ma pomysłu.
Poprosić o pomoc -przyjaciółkę, mamę, tatę, siostrę, brata.
Czy te problemy są warte naszej uwagi?- niee
Ja też mam problemy, a to że chodzę sobie wesoła to nie znaczy  że ich nie mam, prawda?
Każdy ma jakiś problem, każdy- bez wyjątku.
Więc ludzie nie  jesteście sami, 
nie radzicie sobie z tym wszystkim? Poproście kogoś o pomoc.
Zawsze znajdzie się ktoś kto chce nam pomóc i chce naszego dobra.
Więcej optymizmu     :)
:) 3majcie  się :))

sobota, 29 grudnia 2012

Modowo :)

;) Hej, hej :)

Z góry przepraszam za tak długą przerwą na tym blogu,
przepraszam za te zaniedbanie.

A dziś parę zdjęć [ wyszukanych oczywiście w necie ].

...

...

...
...
.........
...

niedziela, 16 grudnia 2012

Świąteczne inspiracje part.#003

:D No to kolejna część pomysłów ozdobób - HANDMADE :))


Miłego oglądania  :D
Świeczniki z żurawiną   :) Takie i świąteczne i nie- :)
Lampion




Balonu niczym nie smarujesz tylko
moczysz go w roztopionym wosku.
I robisz jak na zdjęciu obok :)
















    :




choinki z patyczków do lodów   Z patyczków po lodach :)



Niebawem kolejne inspiracje :D

środa, 12 grudnia 2012

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Świątecznie - part.01#

:)) Święta tuż tuż,
więc trzeba przygotowywać się już.

Czy tylko ja czuję tą świąteczną atmosferę?
:)) Jak dotąd trzymał mnie optymizm- 
tak dziś jeszcze większy :))

Więc dzisiaj ( ponieważ mam taki fajny humor )
wstawię parę inspiracji świątecznych  :))
Miłego oglądania :D












 
< nawet z gazety można zrobić fajne opakowanie na prezent :)













 ( na choinkę ) :))

niedziela, 9 grudnia 2012

:D Nie świątecznie :D

:D Sorka, sorka...
Dziś zainspirowały mnie wzory pewnych kartek... :D
I ten, tak pomyślałam, że muszę je gdzieś zapisać ( a że na komputerze brak miejsca i
tnie się jak ruska  m***a).

xD Więc przejdźmy do setna... :D

...
...

...
...


...

serwetkowa aranzacja plytki

urodzinowa -scrapbooking
mojeskrapki.blogspot.com


kartka świąteczna :)


I takie nie na temat-*.*
!!!


I to tyle... :D


TO ten- miłej pracy xD
[ Mam nadzieję, że trochę zainspirowałam ]

Papaski :* : D

sobota, 1 grudnia 2012