Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

sobota, 30 czerwca 2012

Nareszcie!

No i nareszcie! 
WAKACJE!<3 <3



 Uh..! nie trzeba wstawać wcześnie
no i przed wszystkim użerać się z złośliwymi
nauczycielami :))

No więc gdzie wybieracie się w wakacje? ;]
Fajnie było by gdzieś jechać no, ale

,,wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej"

A ponad to nudzić się nie będę ( w gronie przyjaciół
wiecie jak to jest? ) ;D...

Jezu jak mnie  radość rozpiera!
Nareszcie koniec!
:))  No i piosenka (która nie wiem czemu
skojarzyła mi się z wakacjami )



Elektryczne gitary- To już jest koniec
video

No a z mojej strony:
UDANYCH WAKACJI!
Kika :)

środa, 27 czerwca 2012

Holiday - 2 day!

 Nie chcę nic mówić ale ... ZA 2 DNI         WAKACJE!!!
Uh! NARESZCIE!... pierwsze co zrobię to:
spaaać, drugie :wszystko inne!




;D  A wy jakie macie plany na wakacje?
;) Świętujecie koniec roku? ;]


KIKA :)  

poniedziałek, 25 czerwca 2012

*;)) Czas leci i leci...

*A na blogu z czasem pojawiają się              nowości...



;D No a więc jak wspominałam w poprzednich blogach....
              że Sweart sprzedaje biżuterię z modeliny < oczywiście są też wyjątki >...  Dzisiaj chciała bym dodać notkę z takimi ,, projektami "...

<zdjęcie nie oddaje w pełni kolorów   > 



* Jeszcze nie utwardzane! :) 




A ceny są następujące: 
(ale mogą ulec  zmianie)
MIŁEGO DNIA!
Kika! :)

sobota, 23 czerwca 2012

Kurde! ;D Co za głupki....

Ostatnio < jakieś 3 dni temu> ...

 moje siostry zrobiły mi małą  niespodziankę < KURDE za co je wielbię! >...
Wręczyły mi otóż ładnie zapakowany prezencik <mówiąc>
- No, a to taki przedwczesny urodzinowy
Na to ja:
- ale z was głupki, nie musiałyście :)




 Odpakowywuję a tam:


  
Samsung Corby :)


Jeja! Jak ja jestem im za to wdzięczna!
Nie będę musiała się już męczyć z moim gratem <SE k800i> ...
Ah! A więc ta notka jest dla nich! :))

KOCHAM WAS GŁUPOLE!



P.S ostatnio mam problemy z internetem... więc chciała bym was przeprosić za nie prowadzenie bloga :(..
      
2. P.S - Następna notka jest dla was :))


POZDRO!
Kika

sobota, 16 czerwca 2012

Jea! Ale cudowny dzień!



;)) Czy tylko mi tak fajnie minął dzień?

Haha... ;D Jak zawsze wesoło i aktywnie,
 ale tym razem z młodszym rodzeństwem i psem ;D
... Bo kto powiedział, że spędzanie czasu 
z młodszym rodzeństwem jest męczące?

No w pewnym sensie < tym fizycznym hehe... > ;D...
Łobuzy strasznie mnie wymęczyli grą w zbijaka, berka, kolory, gonienie psa itd. ;D Duuużo było tych gier;D....

A wam jak minął dzionek?? ;D
Uh...! Wybrała bym się na basen... ktoś chętny hehe? ;D

Kika ;D 

piątek, 15 czerwca 2012

I co z tymi kodami?

;)) Hej..
 
No bo jak co poniektórzy < a mam na myśli : tonciaworld :))...> zauważyliście
że w jednej z notce pojawiły się kody...
Niestety nie wiem jak je uruchomić...
Może był by ktoś tak miły i wytłumaczył mi jak je 
wykorzystać ? :))
Będę baaardzo wdzięczna :)


I nareszcie!

Nareszcie!...

Ta pogoda na którą czekamy od paru dni
nie pomijając fakt, że nareszcie w week. !

Kurde! Aż nie wiem od czego zacząć
może spacerek, nie albo 
zakupy, albo na rowerek? ;D

Oh! nie mam pojęcia...

Od razu humorek się poprawia ;D



;D Jea! A wy jakie macie plany? ;D


No i wesoła nutka ;D
Enej- Hello

video

czwartek, 14 czerwca 2012

Co ja bym bez was zrobiła?

Za każdym razem...

gdy wchodzę do domu,
wspominam dzień spędzony
z wami! Moje kochane
przyjaciółki :*** !
Dzisiejsza Tacata hahahaha....
video




Dzisiejszy dzień uważam ... za UDANY!

Dzisiejszy dzień uważam za...

UDANY! 
:)) Cóż może to i dlatego że spędzony 
z moimi przyjaciółkami?
Nie no! Jak fajnie mieć kogoś na kim można polegać,
nie wtrącając w to rodzinę :)...

Hehe... z czym taki udany?
No więc zaczynając od tego 
że uśmiałam się na widok 5-ciu osób
na pierwszej lekcji o 10.50
 < którą miała poprowadzić pani ze świetlicy>.

Albo...

na lekcji polskiego chciałam wyciągnąć karteczkę z torby 
< która była przed moimi nogami,
pod krzesłem Piterra >  no i pani poprosiła Piterra o to
by znalazł coś tam w słowniku no i gdy chłopak
poszedł po słownik
ja sięgnęłam < bezmyślnie> po torbę...
I nagle! HUK! krzesło na ziemie,
a ja tylko;
-Ups!
;D no i się trochę pośmieli ;D

Też śmiać mi się chciało z tego
< bo co miesiąc w każdy 3 czwartek mamy spotkania w kościele ;
 przygotowujące do bieżmowania, które mamy za 2 lata>

miesiąc temu ja wprowadziłam w błąd Agę < przyjaciółkę :)..> 
że spotkanie jest 21 kwietnia - ominęło nas bo było 17
no i  zaczęłam ja przekonywać księdza że dziś i wgl. ;D
No a dzisiaj poszłyśmy tydzień za wcześnie 
;D ale tym razem Aga przekonywała 
że się nie pomyliła ... :))
Ale było śmiechu jak ona przekonywała ;D
No ale ksiądz jak to powiedział
,, Lepiej za wcześnie niż za późno , jak miesiąc temu " ;D

.Miłego dnia !
Kika! :* 



środa, 13 czerwca 2012

Witajcie!


Witajcie!
Na samym początku chciała bym Was,
poinformować, że to jest
oficjalny blog sweart.
ponieważ z poprzednimi blogami
miałam duże problemy < co zresztą zauważyliście>
to postanowiłam się przerzucić na blogspot ;D



Aaaa..
;) Dla tych, którzy nie są wtajemniczeni w sprawę :

sweart- biżuteria z modeliny na różnie okoliczności 
< przesyłacie szkice na e-mail> 
 ( broszki, breloczki, kolczyki, wisiorki itd.)
posługujemy się pseudami
 Kika: ja i Drog : kumpel! ;D
Z zamówieniami wyrabiamy się z  czasem   
< no by najmniej skarg nie było do tej pory ani na tępo ani na wykonane prace>.
No i chyba to by było już na tyle :))

Miłego dnia !
Kika! :*