Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

piątek, 12 października 2012

Przepraszam + info. :(

1.
Witajcie...
Mam dla was złą wiadomość, ale najpierw...
Chciała bym was przeprosić za zaniedbanie bloga...
jak zwykle szkoła utrudnia mi go prowadzenie,
więc niestety będę zmuszona ograniczyć się na komputer
( co wiąże się  z ograniczonym blogowaniem)-
sprawa jest na tyle zła, że już mam cztery 1.
[ chyba mnie rozumiecie?]

Myślałam że pogodzę szkołę, blog i modelinę,
ale niestety nie dałam rady...
Przepraszam

2.
Druga sprawa... Candy.
Wybaczcie, ale jestem zmuszona je wstrzymać,
gdyż ,, chodziłam " już po różnych stronach...
wszędzie zaglądałam, ogłaszałam candy i nic.
Warunek : przypominam: 
W candy ma wziąć mini. 30 osób.
A ile wzięło?

................Nie ukrywam, że jestem lekko zawiedziona :(



Jeszcze raz przepraszam...
KiKa



3 komentarze:

  1. Anonimowy13:54

    Jesteś żałosna :(
    Na twoim miejscu, gdybym lepiła takie,,niechlujne" wyroby nie wstawiała bym ich na bloga... :(((
    Zastanów się trochę...

    OdpowiedzUsuń
  2. :) I kto jest tu żałosny?
    Ja bynajmiej w swoim imieniu wyrażam swoją opinię.

    Może i nie wszystkie mi wyszły (jak każdemu kto robi
    bez foremek) ale się staram. Podaj link do swojego
    bloga, zaraz ocenimy sobie Twoje wyroby.
    Owszem szanuję zdanie innych, ale nie masz prawa
    mówić, że jestem żałosna... nie masz.
    Może chcesz pogadać z osobami, które
    kupują moje ,, niechlujne" wyroby ^.^
    One bardzo chętnie z Tobą porozmawiają.

    POZDrawIAM ,,Odważnego" anonimka:
    pani żałosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:46

    Anonim - chyba się nie znasz ! Jej prace są cudowne, i mówisz że są niechlujne bo sama/sam tak nie potrafisz!!!

    OdpowiedzUsuń

:)) Dziękuje za komentarze!
To one motywują mnie do pracy! ;))