Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

poniedziałek, 22 października 2012

^.^ Jak ja was kocham...

^.^ Jak ja was kocham...
                                        wy moje anonimowe kozaki...
Dużo z was pewnie przeczytało
odważna wypowiedź anonima

Oczywiście jak mu/jej tam
napisałam 
,, Szanuję zdanie innych,
ale nikt, kompletnie nikt 
nie ma prawa 
bezcześcić mnie ".

Więc proszę was...
jeśli kozaczycie z anonima to
bądźcie tak łaskawi się przedstawić :)
Ja bardzo chętnie porozmawiam
o moich  ,,niechlujnych"
pracach, które umieszczam na blogu.

                                                     Dziękuje za uwagę :)
KiKa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)) Dziękuje za komentarze!
To one motywują mnie do pracy! ;))