Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

niedziela, 2 września 2012

Czy tylko mi się wydaje że...

Czy tylko mi tak szybko zleciały te wakacje?
Nie mówiąc już o ostatnim tygodniu?

Shit! Na myśl że jutro trzeba iść do szkoły,
niedobrze mi jest.. Też tak macie?










Ach! Koniec lenistwa!
Czas na ciężką pracę...

Nie wiem jak wy, ale ja ustalę sobie
pare postanowień...
Między innymi PILNIE się uczyć....

Hahahahaha... moje poczucie humoru w nocy zwiększa się o 100%
;D



P.S  Co myślicie o zrobieniu Candy?
       zapowiem je  w następny week.
      Tam będzie wytłumaczone co i jak i do kiedy:D

A na chwilę obecną...


KiKa

2 komentarze:

  1. Anonimowy15:39

    ^.^ A no nie ma się lenienia .. szkoła to obowiązek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chodzi o mnie nie mam czasu na lenienie się :P
      Już notki robię zaplanowane... :P

      Usuń

:)) Dziękuje za komentarze!
To one motywują mnie do pracy! ;))