Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

sobota, 11 sierpnia 2012

;D Uch! Wam też...?

Wam też się tak nuuudzi?

Ciągle pada, jest pochmurno, chwilami słoneczko poświeci...
 nic ino lepić  z modeliny :))

Na chwilę obecną nie mam 
zdjęć tego co ulepiłam...
Dodam w najbliższym czasie :))







Ostatnio dużo czasu spędzam z moim psiakiem :)
Mały taki zadowolony...
No a pod spodem  zdjęcia robione w lipcu 
(jak było jeszcze ciepło :]..)





Jak wam się podoba mój łobuz? :))

POZDrawIAM:
KiKa 

5 komentarzy:

  1. Anonimowy17:36

    Słodki psiak :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny piesek.:D
    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję i zapraszam do siebie. makeup-by-cropka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* :)
      Co do bloga : staram się :)

      Odwdzięczę się :-)

      Usuń

:)) Dziękuje za komentarze!
To one motywują mnie do pracy! ;))