Translate

A to już chyba wszyscy znacie :) - Skyfall od Adel

http://www.youtube.com/watch?v=Cs2_Ws0G45w&autoplej=1&kolorek=b6e141&typek=3

sobota, 21 lipca 2012

;) Trochę na słodko ;)-lizaki

;) Do kolekcji dochodzą ...

jeszcze 2 lizaki  xD




Hmm.... na zdjęciu nie widać za bardzo
kolorów lizaka pomarańczowego
( po prawej stronie)...
Są to 2 zmieszane kolory:
różowy i pomarańczowy :)
Od tyłu :)
I jeszcze raz przód ;D --->












W sumie nie wyszły najgorzej, ale i tak spodziewałam się lepszego efektu ;)
A wy co sądzicie?



POZDrawIAM:
KiKa ;))

9 komentarzy:

  1. Anonimowy18:01

    Zajebiste!
    Żałuje, że nie mam swojego bloga
    bo z czystą pszyjemnością została bym twoim obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:57

    Super! ;D

    Ale moim zdaniem lepsze są miśki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :D Dziękuję za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i nie ma sprawy:)
      To dla mnie była przyjemność :)

      Usuń
  4. Słodziutkie.
    A jeszcze słówko odnośnie Candy.
    Nie widzę Cię wśród moich obserwatorów, poza tym szczegółem reszta warunków już pięknie wypełniona. ;-)

    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    Jeśli jednak już obserwujesz, to dopisz w komentarzu pod konkursem pod jakim nickiem (zwykle jest ten sam co bloga, ale wolę się upewnić);-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobają, zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. :)) Super, że wam się podobają ;D...
    Cieszy mnie to bardzo ;D


    Sweetie Donuts:
    Jasne że wejdę ;D

    OdpowiedzUsuń

:)) Dziękuje za komentarze!
To one motywują mnie do pracy! ;))